Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Snälla mamma/momo :)

Publicerad 2011-02-25 12:02:03 i Resan 2011, Juni

Mamma/momo beställde en sulky igår som vi skall ha med oss på Turkiet resan i Juni. Så man slipper dra med sig en stor barnvagn som vi tycker känns lite onödigt eftersom hon kommer nog gå en hel del och en lätt paraply sulky gör nog susen :)

Så den får vi hem i nästa vecka, kommer bli skoj :)

Struntar i att lägga upp bilden på den nu, så tar jag en bild på sulkyn när vi fått hem den istället :)

Tycker det är så himla kul också att min näst äldsta syster Annelie med familj också åker till Turkiet fast i två veckor, så det kommer bli jättekul att kunna träffa dom därnere :D Ingen av oss hade sagt vart vi skulle åka eller när och så åker vi till samma ställe, samma tidpunkt. Eller ja, dom kommer några få dagar efter oss men ändå :D Charlie kommer få kul att ha sina kusiner där och sin ena moster med man :)



Sötaste Charlie bus på sin födelsedag ♥

Inte långt kvar alls till resan nu :) Jag och mamma är jättetaggade ! Och Charlie kommer nog tycka de är jättekul med havet, go mat och dryck varje dag, lek och bus på lekplatserna och åka vattenruchkana eller hur de stavas på vårt hotell :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela