Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Strax drar vi här..

Publicerad 2011-02-18 14:44:03 i Familjens vardag

Ner till MM, vet inte ännu om vi tar en promenad eller om vi tar cp bussen ner? :P

Skall bara värma lite mat åt Charlie och sen drar vi nog oss neråt.. Handla gott gott för kvällen/helgen :)

Fick nyss reda på att min föräldrapenning snart tar slut :( Lite trist, men äsch :) Då blir det att börja studera istället för min del, längtar faktiskt, kommer bli skoj!! Till sjuksköterska :) Och dom på min kommun svarar aldrig i telefon när jag ringer om dagisplats :( Jag skickade in om ett startdatum 31 juni, och så skickar dom tillbaka ett datum jag skrivit.. 1 september VILKET är FÖRsent! Och nu när jag ringer om och om igen för att ändra de till sista juni svarar dom inte, :O Jag blir mental :P Hursom :)

Nu måste vi skynda oss här.. :) Hejs! :D

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-02-18 20:18:53

Ne han är ju lite förkyld, :/



Ja det tycker jag :) Dock är jag kass, men spelar roll det är ju kul :P :)



kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela