Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Var ju ute i lördags :)

Publicerad 2011-02-07 19:16:01 i Utelivet

Skulle till Gretas men blev ändrade planer, så vi drog oss till TrädgårN istället ^^ Kom in först, de var gött så man slapp stå längst bak ;D Och såhär såg restultatet, eller delar av kvällen ut tillsammans med Emelie, Dallan och Carro :D Emelie har resten av bilderna på sin kamera ;) h3h3








En del av alla bilderna Carro tog :D Lyckad kväll, ett väldigt kul minne att bära med sig i sitt barage! Men fan vad cpfolk det finns ute på krogen, stört :P Hursom :)

Skall lägga mig nu och mysa till det här i soffan, sen blir det disk, eller nej! Disken först SEN glo serie och dricka lite cola som avslappning. Och imorgon kommer älskling hit efter jobbet! :) Hihi, längtar riktigt efter honom :) Myspys! På onsdag, fyller Charlie 1 år, (HALLAAAAAA?!), och lördag blir det kalasfirande med farmor, farfar, vänner och min familj såklart :) Mys!

Nu ÄR det vi på riktigt baby :) Från och med helgen och framåt ♥
Och denna gången skall vi kämpa hela vägen ut :) Vi må vara väldigt olika MEN våran kärlek är den starkaste! Det är inte många som genomgått de vi gjort, men vi ger oss inte. Vi har 4.5 år tillsammans från förr. Och nu skall vi setill att vi inte är lika idiotiska och envisa (okej.. jag var, är :p) ♥
Jag älskar dig Jonathan! :) vivivivivivivivivivivi ♥

Kommentarer

Postat av: Emelie, Mamma till David

Publicerad 2011-02-08 09:47:02

Just nu letar vi bara i borås eftersom vi har allting här ;) Jobb, skola, dagis, så någon annanstans har inte varit på tal :P Ni då? Bara i gbg?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela