Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Varmt och gott med ett bad :d

Publicerad 2011-02-24 15:27:33 i Familjens vardag

Charlie och jag tog oss ett 30 minuters långt bad tillsammans nyligen, så nu känner både jag och Charlie oss lite fräschare :p Hon blev även på bättre humör, skönt : ) Vara ett litet barn och sjuk kan nog inte vara lätt :( Stackars..

SÅ nu vill vi bli friskaaaaaaaaa :p HAHA! Sagt de innan och säger det igen, orka vara sjuk och sur ;d

Snart slutar älskling jobbet, YEY och drar sig hemåt till oss äntligen. Förkyldningen på mig kändes mycket bättre efter badet här och en och annan tablett ;) Charlie också för den delen men hennes hosta är halvjobbig för henne märker jag :( Även om vi inte drar ut i helgen så hade de varit gott om vi känner oss såpass bra att vi hade kunnat åka iväg till svärmor och svärfar och hälsa på tycker jag :) Jonis saknar ju sin hund :P Lille golvmoppen Harry! xD



HOPPAS HOPPAS HOPPAS! (A) men de gör inte du Jonis :P

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela