Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Vittne till mord !

Publicerad 2011-02-17 09:28:42 i Allt och inget

Usch och fyy fan! När dom skriker efter hjälp, och den som anfaller bara fortsätter.. Det är hemskt :(

Jag blev nyss vittne till mord här utanför mig, där jag bor.. Uhhh! Anfallaren bara leker med offret, intill de sista.. Okej att det är så när den som anfaller attackerar, då är det nog okej? Eller?

Alltså jag såg hur den lilla musen pep och försökte springa därifrån för sitt liv, och så kom den fula, tjocka katten på den gång på gång.. :( Och nu hänger en del inälvor utanför musen istället för att vara på insidan, dumma kattjävel! Det värsta är ju att katter inte äter möss, konstigt nog. Dom vill bara leka med mössen, tills dom dör, för då är leken slut. Brutalt föfan!


R.i.P Lilla Näbbmus!
Död klockan: 09.25, 2011.02.17



Kommentarer

Postat av: cimpa

Publicerad 2011-02-17 10:39:47

näbbmöss äter dom inte.. tydligen smakar dom inget vidare. men jag vet inte, har inte testat ;o

men vanliga möss är nomnom ;) tycker iallafall min katt haha

Postat av: DONKEN-Vince & Isas Morsa

Publicerad 2011-02-17 22:34:00

stackars möss. :( men så är det, katter tar möss, mössen får springa eller dödas. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela