Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

We've been waiting so long to get it ON!

Publicerad 2011-02-17 13:06:29 i Familjens vardag

OHOOOO, LALALALAAA! :D
Kollade runt nyss på middagsförslag och hittade ett asgött som jag skall göra ikväll! Kommer bli så jävla mumsigt! hihi :d

MEN jag säger inte VAD, för då kan älskling få reda på de häääär, och de får han inteeeeeee eftersom han läser min blogg ibland från jobbet ;) HIHI så du får vänta babe ;) (6) Du kommer tycka om det, de vet jag :D



Så nu har jag börjat förbereda maten :) Tinas så den är klar att börjas med om 2.5-3 timmar ungefär, ÅH vad jag är snäll :D haha!

Charlie sover sedan 30 minuter tillbaka.. Jag har haft över systeryster på förmiddagskaffe i någon timme, när hon gick så bytte hon plats med pappa så nu har han varit här i någon timme, och åkte iväg nyligen för att köpa de jag behövde inför middagen, delar av den iallafall :) Världens bästa pappa ! :)

Så nu passar jag på att ta en cigarett i väntan på att pappa kommer tillbaka med mina beställda varor ;p Och sen blir det att fixa och greja :) Stackars Charlie som blev jätteförkyld från ingenstans förut ;s Jag som skulle in till Borås för att träffa en kompis och fixa ett bankärende /; Hursom.. Kilar nu, hejs ;d

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela