Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Wohu!

Publicerad 2011-02-23 12:24:49 i Familjens vardag

Nu välkomnar vi även febern här! F-A-N! Jävla influensa. Ont i halsen, feber, förkyldning och ont i hela jävla ryggen !



På tal om annat, något skoj nu :P Så i söndags hade jag och babe eller om de var i måndags ingenting direkt att göra såsätt på kvällen där.. Så vi laddade ner ett autotune pogram :D Haha! Riktigt kasst men på sin högt skoj i längden ändå ;p Ändrade hans röst till T-pain och sådan där skit :p

Nu har jag lagt Charlie för sin lunchstund här.. Och snart kommer pappa med potatis och en go kebabrulle UTAN äcklig fitt lök som jag ville ha, hihi! :d Tycker lite synd om mig själv nu och de var längesen jag åt just skräpmat så en kebabrulle SNART! Och till det blir de att glo.. Andra Avenyn ! HAHAHAHA , skäms på mig :P

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Muffa

Publicerad 2011-02-25 16:57:13

Damn vilken sjuksköterska henne hade jag velat haft :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela