Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

11 månader!

Publicerad 2011-01-09 11:03:47 i Familjens vardag




GRATTIS till min "lilla" fistjej som blir 11 månader idag :) Tänk att nästa månad vid denna tiden har hon hunnit bli hela 1 år redan! Vart tog min bebis vägen? :P Hur som :d

Det vankas stort födelsedags kalas för min snart lilla 1 åring Charlie banan! ♥
Så snart skall vi börja med inbjudningskort eller vad man säger ^^ Kommer nog bli en del personer, hälften från dom som kom på dopet blir de nog fast Charlies kalas får vi nog ta i två omgångar för de blir för mycket personer här hemma annars ^,^

Denna dagen skulle egentligen spenderas tillsammans med Emil i Göteborg, men ack. Både han och jag har fått förhinder så det blir en lugn dag. Med promenad senare med mamma :) och mys hos mamma antar jag också ;)

Imorgon blir det att åka till barnmorskan :) ♥

Det var nog allt från oss här..

Jag älskar er Charlie och Jonathan!

Mamma Madeleine

Mamma och pappa älskar dig!

Kommentarer

Postat av: Emelie, Mamma till David

Publicerad 2011-01-09 12:40:50

Grattis Charlie! :D Min kusin har fått barn och han kanske ska heta Charlie :) Får se ifall de inte ändrar sig. Åh vad roligt att ni är tillsammans :D Bor ni ihop nu med? Eller tar ni det sakta?

Allt är bra med oss :) Har fullt upp varje dag känns det som! hehe Händer idag då? Kram

Postat av: Emelie, Mamma till David

Publicerad 2011-01-09 13:44:57

Händer hos barnmorskan? :) Läste i ett inlägg nedan att du ville bli det. Här är det en till som funderar på samma sak! Antingen det eller lärare :D



Sv: Okej :D Blir fullt upp för oss denna dag! Har tvättat sen kl. 10 och snart ska vi åka och dansa ut julen och efter det ska vi åka till sambons föräldrar :) Kommer du till unga föräldrar imorgon?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela