Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

5 juni reser vi äntligen bort ! :D

Publicerad 2011-01-23 19:10:13 i Resan 2011, Juni

Jag, mamma, C systeryster med pojkvän skulle ju egentligen rest iväg till Tunisien men pga oron där eftersom det säkert kommer bli inbördeskrig som nästan alla antar snart så kör inte vårt resebolag dit längre, eller andra bolag heller. Så vi kollade runt på vart vi ville åka istället..

Först var vi inne på eller jag var inne på Marocko men eftersom det ligger relativt nära Egypten, och Egypten till Tunisien vågar vi inte chansa, så vi kollade vidare och så ville mamma till Kanarieöarna, Gran Canaria och dit bort men de vill verkligen inte jag, eftersom jag anser det vara ett Svenne resmål och jag har redan varit på två av alla öarna så ville jag någon annan stans. För vi vill åka en vecka, ha All Inclusive och inte över 6-7 tusen per skalle för det är de inte värt om man bara reser en vecka och jag och mamma tycker det är så smidigt med All Inc. när man har småbarn medans andra tycker inte men bra att smaken är som baken, jävligt delad ;)

Sen blev jag intresserad av Cypern men hittade inget direkt hotell jag tyckte såg okej ut eller så för den priaklassen vi tänkte oss, så hittade jag det. Det blir Turkland som jag säger, eller ah, Turkiet. Det är ett väldigt billigt land, ingen har varit där av mig eller mamma så vi kör på det. Vi kollade olika ställen som Rhodos, Kreta bland annat men det är inget land som intresserade oss faktiskt, så vi åker till Turkiet denna gången :)



5 juni åker vi iväg, en vecka! :) All Inclusive på ett bra hotell som ligger 50 meter ifrån havet, har barnpool, vattenrutch kana (för mig! :P), luftkon., ligger 100 meter från centrum, 50 meter från minimarket, så det är perfekt när Charlie är med då allting ligger nära så man slipper åka taxi/buss varje dag överallt, perfekt att man kan gå dit man vill :) Och man behöver ju inte alltid äta middag, lunch på hotellet bara för man har A.L, man kan ju äta vart man vill också såklart ;). Men nu ser vi fram emot detta och hoppas att de inte blir något jävla inbördeskrig där heller typ :D Det hade verkligen varit görtrist haha.

Jag, Charlie och mamma/momo kommer ha det riktigt gött här ! :)
Längtar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela