Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ändrade planer..

Publicerad 2011-01-18 11:56:33 i Resan 2011, Juni

Vi skulle ju egentligen rest iväg till Tunisien, men eftersom det är såpass oroligt där nu och Ving flyger inte dit längre så kollade jag och mamma igår kväll på andra resor, och nu har vi äntligen kommit fram till vart och när vi åker :)

Längtar!



Så imorgon förmiddag skall jag ringa Ving och omboka våran resa från Tunisien till detta magiska :)
Jag, Charlie och mamma/momo ! Fast då åker vi 10 juni istället för 7 maj, det är varmare här då HIHI, jag är kräsen för det måste verkligen vara vita stränder, turkost vatten och görvarmt ! ^^, Alla är ju olika så det är ju bra :D smaken är som baken, delad! ;)

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-01-18 17:44:12

skönt att ni kommer iväg ändå! :) Vart åker ni?

herregud, det är varmt oavsett.. förra sommaren åkte vi i början av maj och då var det VARMT. Nu åker vi den 24e mah och kommer hem efter två veckor.. så det kommer vara sjukt varmt. Tycker dock det är jobbigt eftersom barnen är så små och det är så varmt. Menmen det finns ju pool & havet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela