Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Cavalera Conspiracy!

Publicerad 2011-01-24 18:24:58 i Känslorna

Cavalera Conspiracy och All That Remains till Metaltown!

Publicerat 2011-01-24

Cavalera Conspiracy och All That Remains till Metaltown!

De legendariska bröderna Cavalera återförenades för ett par år sedan efter ett helt decennium utan kontakt. Nu är ordningen återställd och de två Sepultura-genierna pånyttfödda som Cavalera Conspiracy. Tillsammans med en av USA:s just nu ledande metalcore-akter, All That Remains, är de idag klara för Metaltown!

NU ÄR JAG FÖRBANNAT NÖJD!

Eftersom jag missar Sweden Rock i år som gör mig oerhört ledsen eftersom jag missar ett av mina första rock idoler, Judas Priest och sen The haunted, ROB ZOMBIE och OZZY får jag nöja mig glatt att jag får se KoRn, Cavalera Conspiracy, Cradle of Filth, System of a Down och Soilwork bland annat på Metaltown istället !

Men att jag får se min Max Cavalera gör mig jäääävligt glad OCH dessutom Jonathan Davis! Är ju bortrest när Sweden Rock i år är, men jaja :)

Jag kommer ha fett kul med bra folk, goa band och god öl på Metaltown i år ändå ;) Helgen efter vi kommer hem är det MT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela