Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 11 – Mina syskon

Publicerad 2011-01-02 20:37:46 i Allt och inget

Jag har tre syskon. Två äldre och en yngre, alla tjejer :P


Min äldsta syster Linda är född 76, bor med man och barn. Har ingen kontakt längre av olika skäl.

Min näst äldsta syster Annelie är född 78, bor med man och barn. Har konakt ;P

Min yngre syster Josefine är född 91, bor hos mamma (egentligen) men nu när hon har pojkvän sedan snart ett år tillbaka så är hon mycket hos honom, även den systern jag har mest kontakt med eftersom hon bor närmare mig.

Vet inte direkt vad mer jag kan, vill skriva. Vill inte lägga ut dom för mycket heller ;P
Men ja, de var det :P Om ni har frågor, fråga på :D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela