Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 12 – I min handväska

Publicerad 2011-01-03 09:31:31 i Allt och inget

HAHA, att man ens skall ta upp min handväska och ens rota igenom den. Hmm, får se här..

Mängder med gamla kvitton, en tampong, smuts, en gammal mobil, ett hårband, öronproppar, en liten penna, en mössa, min plånbok, massor av olika läppstift/läppglans av olika slag, ett trippel A batteri. Det var de jag hittade idag :d om man säger såhär.. Jag gör aldrig rent min väska, aldrig eller ens direkt kollar igenom den. Bara slänger ner en massa saker hela tiden och glömmer ta upp de igen så får de ligga kvar bara :P Haha

Så de var väl det :d hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela