Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 15 – Mina drömmar

Publicerad 2011-01-09 10:53:33 i Allt och inget

  1. Vara en riktig familj. mamma, pappa, barn vilket redan blivit sann ♥
  2. Flytta tillsammans när jag och J. Antingen att J flyttar hit eller så letar vi lägenhet direkt i Göteborg.
  3. Börja plugga till undersköterska > sjuksköterska > barnmorska.
  4. Om inte nr 3. så försöka bygga på mitt företag jag verkligen vill få sant och igång.
  5. Ett syskon till Charlie :)
Det är dom drömmarna jag har just nu som jag kan komma på som ligger på prio 1.

:)

Kommentarer

Postat av: Nadja

Publicerad 2011-01-11 16:35:07

Skit i att plugga undersköterska, gå direkt på sjuksköterska. Efter 4 terminer (= 2 år) har man samma behörighet som en undersköterska :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela