Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 16 – Min första kyss

Publicerad 2011-01-10 20:25:18 i Allt och inget

Okej, jag skall vara helt ärlig. Jag MINNS inte min första kyss. Eller jo, jag skoja bara! Haha, jag var nog den senaste på att kyssas men jag var ju ingen skönhet som liten direkt, haha.

Jag och min dåvarande bästa kompis Kristin spelade spel med hennes pojkvän och min dåvarande pojkvän. Och jag och Kristin spelade först, den som vann skulle kyssa sin pojkvän och det blev ju givetvis jag. Så jag fick ge Andreas som han hette en kyss och så fortsatte det en stund, sedan kommer jag inte ihåg vad vi gjorde om vi gick hem eller om vi hittade på något annat men iallafall :d Vet att vi gick i 4an då haha, så vi var små :P

Ja, de var väl den kyss jag minns som först ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela