Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Publicerad 2011-01-12 18:11:52 i Allt och inget

Jag har två stycken favoritfödelsedagar faktiskt :)

När jag fyllde 9 år. Då hade jag åkt över ensam till England för att min syster Linda bodde där med sin pojkvän, och jag skulle vara där en vecka eller två. Åkte dit när jag var 8, och kom hem när jag var 9 ;) Rätt kul ändå. Och flyga själv dit och hem haha, aldrig varit så stolt i hela mitt liv tror jag, DÅ iallafall ^^, Jag minns att jag tyckte de var görskoj iallafall. Fick god tårta, dom bjöd på god mat den dagen, jag fick jättefina födelsedagspresenter som jag har kvar ÄN idag faktiskt :)

Min andra favoritfödelsedag var inte alls för längesedan, när jag fyllde 19 år. Jag fick en vän för livet samtidigt och hade görskoj och alla grattade mig.. Vad jag minns :D Haha! Var ju då hos Johnny AKA mormor, och jag och Emelie AKA Ellie åkte dit för att fira mig, drack gott, dansade, pratade och hade jättekul iallafall :D Något jag minns än idag.. Minns du Emelie? HAHA, minns en annan kul sak, men de säger jag inte här :DDD Det var om dig ;)

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-01-12 23:56:26

aha okej :p Jag började undra lite där, haha.



Aha okej, hon är också förkyld.. fy. Alla är det. Vi har ju åkt på allt man kan få.. kul!



Jadå, vi kommer :) Bara barnen blivit friska och charlie! Ska inte träffa någon med barn försän mina är helt friska för då blir det som dom andra mammorna jag umgås med.. det går runt och runt, haha. Inte kul!



Jätte roligt för dig att du & killen är ihop :)



KRAM! :)

Postat av: carlos

Publicerad 2011-01-14 07:35:43

Hej madde o.o på nåt sätt så kunde jag inte svara dig på msn eftersom du loggade ut för tidigt, ge mig ditt nummer igen så ringer jag dig =) kram ( förresten jag vet att du gjorde förra veckan men mitt hus har brunnit så jag har inte haft tillgång till en dator efter det plus jag kan inte skicka meddelande till dig på facebook, verkar som att jag är blockerade för dig =/, sudda bort detta efter du har läst med om du vill)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela