Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 19 – Detta ångrar jag

Publicerad 2011-01-14 12:29:38 i Allt och inget

Jag har otroligt mycket jag ångrar i mitt liv, fast ändå inte. Men något jag ångrar stort det var mitt förhållande med Andreas faktiskt. Behöver inte förklara varför, men han gör nog det också, fast med mig. Vi båda gjorde otroligt idiotiska saker mot varandra, som man ångrar för att de var elakt. Hur som, de var nog bland de största misstaget som jag ångrar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela