Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 21 – Ett annat ögonblick

Publicerad 2011-01-17 12:38:46 i Allt och inget

Ett annat ögonblick, som jag minns är..

När mina föräldrar skilde sig, jag var mitt i tonåren och de var mycket just i skolan vid den tiden som gjorde mig extremt skoltrött. Jag var runt 15-16 och gick på högstadiet.. Genomgick två aborter inom ett halv år, var rebellisk på olika plan, och var dum som dom flesta tonåringar Kan vara. Skar sig bland annat för att jag inte mådde bra..

Jag är jätteglad att jag vid just alla dom tillfällerna hade en pojkvän som jag älskade av allt annat som fanns där för mig hela tiden som älskade mig lika mycket. Nämnligen Jonathan, som igen är min nuvarande pojkvän som dom flesta vet om vid detta laget och som är Charlies pappa.

Jag mådde i vilket fall jättedåligt för mammas och pappas skilsmässa, det tog mycket på mig och kanske därför jag ofta var arg och ledsen bara att jag inte förstod hur mycket jag påverkades av det då som jag förstår nu när jag tänker tillbaka på det hela.. Både mamma och pappa tyckte det också var jobbigt men visade inte det direkt utåt, men man såg det på dom ändå. Detta är iallafall ett starkt ögonblick jag minns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela