Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dag 22 – Det här upprör mig

Publicerad 2011-01-23 11:10:29 i Allt och inget

- Allt negativt kring/om min familj
- När mina nära och kära dvs dom jag bryr mig om far illa
- Djurmisshandel
- När jag inte får som jag vill ^^,
- Svek av alla slag
- När folk tror sig vara bättre än alla andra
- När folk inte kan acceptera mig/andra för den dom är!
- Om man är irriterad och folk bara fortsätter att jävlas med en

Det
är dom sakerna som verkligen upprör mig, vissa kanske är fåniga men vad fan, man skall ju vara ärlig så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela