Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

En fredags kväll

Publicerad 2011-01-28 19:37:30 i Familjens vardag

Pappa Jonathan är iväg på sitt, jag och Charlie har fått dagens middag i magen som blev jättegod :) Kycklinggryta med lite currysmak och majs, och pasta till det :) NOM NOM!

Imorgon skall vi till Jonathans familj och hälsa på, hans mamma fyller år så :) Så kvällen för mig blir även lugn, kanske utgång nästa helg om pappa Jonathan vill vara snäller och sitta barnvakt :)

Charlie har lärt sig att pussas ordentligt nu vilket är jättesött, jag och J satt och pussades framför henne häromdagen när hon satt och badade här hemma, så sa vi och kollade mot Charlie "puss", och putade läpparna mot henne, så pussade hon jättefint på pappa Jonathan :D Var så jädra sött, och nu gör hon de jätteofta, gullungen vår! Hon går mer och mer längst väggarna och håller i sig, inte bara soffan eller stolar haha. Och tar enstaka steg ibland två och ibland ett, väldigt olika men det är på gång, hon vågar inte riktigt släppa taget och gå själv men det kommer nog snart så :)



Ett stycke sött Charlie bus, hihi. Den här damen är vad mitt hjärta slår för!

Märkte nyss också att de har börjat snöa ute :O Hallå!? Jävla svenska väder, som vi.. Älskar? JA TACK till snö men låt de ligga kvar, men inte att de blir en massa jädra slask, fyfan :P Kämpigt att rulla fram en stor vagn med en stor tjej i ;)

Fick för en stund sedan även en förfrågan av Robbin om att dra med ut på Gretas imorgon, men får se vad mannen har att säga om det.. Hade varit kul att komma ut och röra på döfläsket här men ah.. Får se :)

Nu har jag även badat Charlie, gett henne kvällsmat dvs gröt och nu ligger hon i sin säng och söver för natten, hoppas vi här ;D Nu skall jag kolla vad som går på dumburken och sen datorn, sen halvsova tills min göbbe kommer hem :D hihi ♥ Ha de fint YO!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela