Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

FixÅDon :)

Publicerad 2011-01-25 16:43:04 i Familjens vardag

Idag har jag fixat med Charlies kläder, tagit ut alla 62/68 kläder. Så nu finns några stora 74 kläder och resten är i 80/82 och lite 90 kläder :) Stora tjejen börjar hon bli! Lång och smal, hon brås på sin gamle far ;)

Så nu har jag fixat med hennes vinterkläder, regnkläder, skor och lite andra småsaker, känner mig väldigt duktig! Vikt alla kläder i hennes byrå fint och i ordning :D Medans jag gjorde det ifred var pappa Jonathan ute en sväng med Charlie och gick för att få lite luft och jag kunde göra det ifred, härligt! Egentid är så uppskattat även om det bara är för att diska, stryka kläder eller fixa iordning kläder i storleksordning :P

Nu gör pappa Jonathan lite mat åt sig, efter det skall vi ta en snabb visit över till mamma för att kolla och hjälpa henne lite, sen skall jag börja med middagen åt oss här hemma. Köttbullar och någonting till blir det, och självklart allting hemmagjort :) Inga jävla äckliga färdigköpta köttbullar, brunsås eller potatismos :D Här görs allting själv :) Bara för att jag avskyr färdiga köttbullar, luktar och smakar äcklig gåsröv!



Stora tjejen som snart fyller 1 år! :)
Kalaset hålls hemma hos mig den 12 februari, hoppas alla kan komma! :D



Mys tjejen! :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela