Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ge mig mat

Publicerad 2011-01-06 16:16:21 i Familjens vardag

Imorgon om Charlie mår bättre blir det simhallsbesök för henne för första gången, och hon älskar ju att bada här hemma så hon kommer nog bli överförtjust i att bada i simhallen (;

Blir att handla lite imorgon inför helgen också, vet inte vad men något gott får man köpa tycker jag nu när de är helg och man är hemma och myser med min fina dotter och pojkvän. Just det ja ^^ Han är påväg hit nu och anländer senare efter 19 snåret om jag inte såg fel?

Nästa helg är jag barnfri, Charlies farmor och farfar ville ha henne då och jag får lite egen tid. Så det blir en biokväll med mys och på lördag blir det utekväll antar jag. Skall bara leta upp folk som vill ut med mig mitt i en månad då alla säkert är panka ^^ Hursom, detta blir nog bra :)

Nästa måndag, eller nu på måndag skall jag till min gamla barnmorska jag hade här i Kinna under första halvan av graviditeten, skall bli kul att träffa henne igen och att hon skall få träffa min stora tös :d Och redan NU på söndag blir Charlie busan 11 månader, alltså snart 1 år! FATTAR verkligen inte vart tiden tog vägen som en bebis hon var? Tiden borde faktiskt sakta ner tycker jag.



Mammas och pappas älsklings höna ! :d
Charlie Elly Eidland!

Nu skall jag tina upp kycklingbitarna här och förbereda för middagen ikväll för min familj för jag BÖRJAR BLI HUNGRIG SOM EN VARG! Hihhii.

Hejsvejs !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Terese

Publicerad 2011-01-07 08:23:59

haha ja man undrar var tiden tog vägen, Isolde är 4 mån och jag tyckte att det var augusti igår ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela