Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Go dag !

Publicerad 2011-01-24 14:20:57 i Familjens vardag

Just nu sitter vi hos mamma efter god lunch :) Charlie sover lunch nu sedan 20-30 minuter, och förhoppningsvis sover minst 1 timme till.. När hon vaknat skall jag, mamma/momo och Charlie bananis åka bort till Skene sjukhus och hälsa på honom efter operationen, se hur han mår nu och så. Sen tar vi oss en snabbis bort till Fritsla för att kolla på Strands.

Senare vid 18-19 ikväll kommer min älskling hit också, myspys! :) Då blir det middag tillsammans, och mys och lek med Charlie en stund, innan vi skall bada henne, ge henne gröt (vi ger henne inte välling längre på kvällen för hon blir bara pigg av det och gröten mättar bättre :)) och sen får älskling natta henne tycker jag eftersom jag gjort det nu ett par kvällar i rad ;)


Mammas fina hjärtehöna! ♥

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela