Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Gottigt värre nu va?

Publicerad 2011-01-10 20:12:11 i Familjens vardag

Herregud, Charlie har verkligen vänt helt och hållet på hennes sovrutiner dom senaste dagarna? Ne veckan om inte två veckor tillbaka. VILL inte vara trött kl 22 på kvällen.. Nej nej, man skall vara pigg fram till klockan 01 samt 02 på natten! Och vakna senast 08.30 JA, perfekt!? HAHA NEJ, de är det inte för mig iallafall och hon är ju grinig på dagarna nu mer än vanligt för hon inte får just tillräckligt med sömn, stackarn. Och lite hård i magen är hon igen, också något att vara grinig över.. Buhu. Hursom! NU har hon somnat för drygt 15-20 minuter sedan, GÖTT! :d

Mamma bjöd på go lunch idag och god bakelse som vi gick ner och köpte och hem igen :d NOM NOM ♥ Sen kollade vi på Alice i underlandet, den där med Johnny Depp men den var inget speciellt alls vad jag tycker, galen och bra som vanligt var han. Inget speciellt alls. Haha ;D

Nu sitter jag bara här och kör lite dötid.. Charlie sover ju, och jag har en längtan efter Jonathan.. BAHH! Men gullet kommer imorgon kväll, sent dock men bättre sent än på onsdag xD haha! Kanske blir ett simhalls besök också för oss tre där på onsdagen beroende på vad plånboken säger och Charlies förkyldning samt hosta.. Annars drar vi nog iväg och doppar oss i poolvattet ett tag där ja :d

Till helgen skall Charlie bananis till farmor och farfar, så jag får lite egentid igen :) Fredag blir det någon utgång men vart, vilka eller när så vet jag inte ännu men ut skall jag iallafall ^^ Och på lördagen där skall Jonathan komma hit så skall vi ha en mysig kväll för oss själva, senast vi bestämde att ha det blev det ju bio och sen en natt på sjukhuset för min del, HAHA inte bra dejt någonstans ;P Så vi hoppas på en bättre nu på lördag tillsammans :) ♥


Ursäkta för att jag ser ut som ett köttmongo ): xP

Hursomhaveeeeer.
Skall avsluta här och köra den där listan jag kör "varje" dag nu ? får se, ni märker isåfall =d Annars, ha en go kväll!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela