Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Gravid

Publicerad 2011-01-17 14:45:30 i Familjens vardag

Köpte ett test för att jag kände att jag hade symtomen.. Kissade på stickan fem sekunder.. Vänta ivrigt!

Ett plus! +

Herregud! JAG ÄR GRAVID! GRAVID! GRAVID! Jössös tanke jag, men jag hade ju anat det ett tag :P
Hursomhelst..


OKEJ, jag är inte gravid nu, vad jag vet om haha. Men det var mina första tankar när jag blev gravid med Charlie.. Man ville ju självklart ha barn, eftersom jag är mer en familjemänniska, har alltid varit. Alltid velat ha barn/familj tidigt i mitt liv. Jag tog beslutet att behålla Charlie, och snart har det gått ett år sedan hon föddes. Sjukt vad tiden springer iväg !

Saknar ändå gravid magen ibland just för att den var mysig att klappa på och känna hur Charlie bökade omkring som världens vilde i magen på mig :D Haha! Ville bara dela med mig av mina tankar :) Tiden går så fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela