Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ingen lust för att skriva

Publicerad 2011-01-06 11:20:11 i Familjens vardag

Som rubriken lyder. Jag har ingenting att blogga om nu för tiden, så de känns dumt att ens försöka.. Har varit mycket på det sista och är ännu en del nu.

För de första natten jag fick spendera på sjukhuset, bajs.
För det andra Charlie blev väldigt sjuk först med förkyldning och lite feber, sen försvann febern och hon fick kräksjukan under en natt stackarn, efter det försvann spyorna som byttes ut mot hosta istället så nu är hon väldigt snuvig och hostar OCH är hård i magen, inget man märker av förens hon skall få ut skiten..
För det tredje så har min föräldrapenning krånglat så jag har endast kunnat betala min hyra förra månaden och ligger efter med två räkningar men dom är inga superviktiga som hyran som jag fick betalt iallafall så nu lever vi skitsnålt framtills den 20:e i månaden igen..

Det var en del om hur vi har det.

En annan sak. Jag och Charlies pappa, Jonathan är tillsammans igen och då kommer folk inte förstå något med att jag skriver igen. Men jo såhär är det. Min första kärlek, Jonathan är mitt eller vårat barns pappa och vi har hittat tillbaka till varandra :) Så nu är vi mamma, pappa, barn på RIKTIGT! Och jag älskar dom mer än livet själv!

Jag älskar dig Jonathan! ♥

Det var väl allt för oss för stunden.. Skall kila nu! Charlie kräver sin uppmärksamhet ^^,

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-01-06 21:06:40

jätte glad för din skull!! :)

Postat av: Bella

Publicerad 2011-01-11 15:29:37

men han är väl inte charlies riktiga pappa? Det är väl han den andra som du bodde med ett tag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela