Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Jag är glad..

Publicerad 2011-01-23 17:39:45 i Känslorna

Jag är glad att jag har den bästa familjen man kan tänka sig! Ett stycke go mamma och ett stycke bäst pappa och det ger mig dom bästa syskonen. Jag älskar min familj!

Jag är glad att jag har en glad och frisk dotter som älskar mig, som tycker om sin pappa jättemycket!

Jag är glad att jag har en sådan dumt go katt också!

Jag är glad för jag har även dom allra finaste vännerna som ställer upp och finns till och jag likaså för dom såklart!

Jag är glad att jag är ovanligt frisk och stark kvinna som klarar av det mesta, själv!

Jag är glad över att jag och Charlies pappa Jonathan är tillsammans igen! Hon är verkligen vårat allt av allting i hela världen!

Jag är glad att jag fått se min stora idol, Marilyn Manson två gånger i mitt liv och även tagit på honom, stått längst fram varje gång han haft en spelning!

Jag är glad för att jag har så otroligt mycket kärlek omkring mig från alla håll och kanter, och jag älskar verkligen dom som älskar mig, min familj och mina närmaste vänner! Och min fina pojkvän, Jonathan!

Jag är glad för till hösten börjar jag att plugga igen. Skall plugga till undersköterska, via Komvux. Är utbildad undersköterska efter drygt 8 månader, härligt!

Jag är glad för efter jag pluggat till undersköterska, skall jag börja plugga vidare till sjuksköterska som kommer ta ett par år!

Jag är glad för efter dom två utbildningarna, har jag den sista kvar. Barnmorskeutbildningen som kommer ta ett par år till. Men innan jag är 32 är jag nog hel utbildad barnmorka, vilket är min dröm!

Jag är glad för att jag och Jonathan skall kämpa in till de sista nu verkligen med att ge vårt förhållande ett försök och jag är jättepepp på att detta skall fungera nu!

Jag är glad för inom 2-3 år skall vi försöka skaffa barn igen, ett syskon till Charlie. Vi har sagt såhär nu att vi vill ge Charlie minst 2 år själv med uppmärksamhet innan hon får ett syskon. Men skulle man bli gravid lite tidigare eller senare eller närsom, är ju självklart barnet välkommet till världen!

Jag är glad
för att jag har otroligt många framtids visioner och planer som jag skall setill bli sanna. Men dom berättar vi, jag inte ;)


Jag älskar min lilla familj mest, C & J ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela