Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Sammanfattar år 2010

Publicerad 2011-01-03 10:17:22 i Allt och inget

Tänkte köra en liten lista som sammanfattar mitt 2010 :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, födde barn
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga vid 12 slaget men nu efteråt ja.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.. eller morfar isåfall.
5. Vilka länder besökte du? Var i Sverige hela tiden ):
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Ett till barn ^^
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 9 februari <3
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag blev morsa
9. Största misstaget? En del ^^
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja men inte mer än lite förkyld och feber. Bara fylleskador haha
11. Bästa köpet? Ingen aning :o
12. Vad spenderade du mest pengar på? Charlie och lägenheten min
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaaaa, massor av nya vänner :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Inga :P
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Svår fråga
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sökt mer jobb haha
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit vaken :p
18. Hur tillbringade du julen? I vallda hos min näst äldsta syster Annelie med familj och min familj.
19. Blev du kär i år? Hm, ja.
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewifes!!!!
21. Bästa boken du läste i år? Trasig av Siv Keethen?
22. Största musikaliska upptäckten? Inget, har mina favoriter kvar ;)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Får aldrig vad jag önskar mig så :P

Kommentarer

Postat av: Emelie, Mamma till David

Publicerad 2011-01-03 14:10:45

Tack detsamma! :D Stackars liten! Inte roligt att vara magsjuk :/ Första gången för henne? Jag kommer ihåg hur hjälplös man kände sig första gången David var så sjuk. Usch! Inte alls roligt. Hoppas det går över snabbt! :) Denna jul/nyår har varit toppen! För er med? :D

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela