Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Tänker på er!

Publicerad 2011-01-23 10:59:15 i Familjens vardag

Nu är det jättemycket som hänt, händer kring familjen.. Mycket skit som är nu så jag tänker på er alla! ♥

Nog!
Igår åkte jag, C och J intill Göteborg vid 13 tiden, hoppade av vid korsvägen och mötte upp min kära Mella/Charlies gudmor :) Traskade alla bort till Ica för att handla fort och sen sprang älskling iväg till pendeln för att åka hemåt.. Sen gick vi hem till Mella, snackade och fick presenter, hihi ! Världens bästa vän verkligen! Efter allt tjöt så började vi långsamt med maten som blev görgod! As gött verkligen, NOM NOM!

Jag ♥ Mella ♥ Kyckling ♥ Mycket vitlök = SANT :D

Efterrätten blev inte heller dålig, skitgo den också! Tack för all god mat igår Mels! :D Tog 19 bussen hemåt igår.. Eftersom pappa ligger på sjukhuset nu efter operationen så har jag tagit hit pappas två katter, Elvispen och Lillen så jag skall slippa åka till Kinna varje morgon och kväll för att dom skall ha mat och ren kattlåda, plus att dom hade dött av att inte få någon kärlek, så jag tänkte; Vad fan? Jag tar hem dom till mig :) Så nu har jag tre katter här tills pappa kommer hem igen, och kan ta hand om dom :) Känner mig jättesnäll, och jag gör en god gärning för pappa också genom att hjälpa honom :)

Varför jag inte bloggat på ett tag är för att det är otroligt mycket kring familjen nu, pappa och andra personer, så det är ju självklart att det påverkar en.. Därav varför jag är lite nere, för det blir mycket tankar kring allting vad som komma/skall.

Imorgonkväll kommer pappa Jonathan tillbaka och stannar ett par dagar kanske en vecka igen :) Vi gillar att ha honom häääääääär hihihi :D Får se vad som händer under den kommande veckan, mer än att betala hyran och elen, YEY -.-' Just det ja, J håller ju på att sluta snusa så han är extra grinig nu också, haha lite skoj för han är som en kvinna med mycket hormoner, hahah :P

Charlie jagar katter för fullt här hemma, kul med annat "folk" som är på fyra ben mer än hon själv, haha ;) Idag fick hon på sig sin nya och fina Calvin Klein body :D Görsöt ! hihi. Om drygt 2.5 vecka fyller Charlie 1 år! :| Tiden går för fort ! Skall fråga runt nu om folk kan komma på det datumet vi bestämt på :) Kommer bli kul med massa folk, bebisar, kusiner, familjen och jag och J såklart ^^,

HURSOM! :D Nu skall jag nog dra på Charlie lite kläder, och en sak! Kläder FÅR man INTE köpa till Charlie för hon har en stor byrå, och två stora kartonger med kläder som passar och som hon växer i om säkert någon månad, så kläder behöver hon inte, hon har i överflöd! HAHA :D Nu skall vi nog abdikera här :) hejs!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela