Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Vet inte varför men är så farligt trött id...

Publicerad 2011-01-30 16:50:01 i Familjens vardag

Vet inte varför men är så farligt trött idag? :s aja spela roll. Sova kan man göra när man är död som jag brukar säga haha. Sova är överskattat :o Jonathan är hemma med Charlie så jag kunde åka till Borås i lugn och ro för att kunna ha lite tjejkväll ostört :) Skall ju nu träffa Beckis som var år och dagar sedan. Tror de var i somras när vi var på Liseberg med respektive dejter ;D haha! Enligt buss tabellen skall bussen vara framme på Borås resecentrum 17.13 men jag undrar jag om de stämmer? Bussen är ju segare än Charlies tröga mage haha. Buss jävel ;P. Jonathans mamma blev glad för blommorna och presenten vi hade köpt åt henne vilket gjorde oss glada :) yey! :D. Har lite små saker planerat för den kommande veckan här :) kommer bli skoj skoj! Hihi. Hur som! Har inte mycket mer att tillägga just nu vad jag kommer på på rak arm ;P hehe. Tar bussen hem ikväll någon gång efter 19-20 :) ha en go söndags kväll för det tänker jag ha :) hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela