Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

86 år!

Publicerad 2011-07-04 09:50:06 i Familjens vardag

Idag hade jag och pappa planerat att åka och hälsa på farfar som fyller 86 år. Inte illa! Men vi har inte fått tag på honom på ett par dagar för att kunna hälsa på, kolla om de är okej, om han ens är hemma :p Så ringde pappa nyss och frågade om jag ville följa med för han hade fått tag på honom, så självklart får man ta och åka och gratta farfar på sin 86 årsdag idag :) Så vi åker vid 11 tiden när pappa kommer och hämtar oss här..

Så en tid kommer att spenderas i Alingsås och gratta/hälsa på honom.. Sen blir det middag och mys med älskling ikväll :) Lite snabbt vad vår dag innehåller. Hinner inte heller lägga in bilder nu som jag sa igår ^^ Men nu blev allting stressigt. Måste in i duschen och greja här närsom nu... Annars.. Ha en bra dag! :)

Blivande tvåbarnsmamman Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela