Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

BVC om ett par timmar

Publicerad 2011-07-08 09:10:26 i Familjens vardag

Yes de blir det för Charlies del. Andra vaccinationen av hennes twinrix. Man får vaccination tre gånger. Hon fick ju någon månad innan vi åkte till Turkiet och sen skall man ha ca en månad efteråt och efter denna idag blir det inom ett år för nästa vaccination och de håller läääänge :) 25 år med vaccination för hennes del så de är skitbra :) Efter barnen är 2 år kostar de nästan likamycket som för en vuxen, känns lite halvkul men jaja ^^

Annars dessa dagarna så har vi badat här omkring, jag, Charlie och min pappa :) Varit borta vid Bua Strand som är perfekt när man har barn. Långgrunt, och varmt! Var borta vid Hanatorps bad men de var uselt. Det enda som var bra att de fanns en kiosk men den var inte ens öppen, haha.

Samtidigt när vi skall intill BVC med Charlie så tar vi efter det en tripp och kollar efter lite födelsedagspresenter åt Amanda som vi skall fira på lördag som fyller 3 år :) Annars blir det en lugn dag såsätt.. Jonathan åkte iväg till jobbet imorse efter två sjuka dagar hemma.. Får se hur denna dagen går. Igår var de ingen bra dag för mig dock, humöret var inte på topp och min mage djävlades med mig igen, som den verkar göra rätt ofta nu för tiden dessvärre.. Strax ta och kolla upp detta tyckte även mamma, men jag får se :p

Bilder ifrån i måndags ;)
Såhär älskar Charlie att göra.. Springa bort till trädet..

Dra loss lite bark..

Ge mig barken...

Som hon sen vill att jag sparar hos mig och så springer hon fram&tillbaka och gör såhär flera gånger om :p

Tjusigt eller hur? ;) haha! Sötnos till tjej man har ♥

Nu skall jag hoppa in i duschen medans Charlie underhåller sig själv med tvn och lite sladdar här ;) Haha. Sen BVC och presenthandling :) Tjarå!

Blivnande tvåbarnsmamman Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela