Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

En tisdag

Publicerad 2011-07-26 09:21:58 i Familjens vardag

Uppe sedan en timme tillbaka, är verkligen jätteseg. Blev 3 timmars sömn för min del, fråga mig inte hur men på något sätt har jag vänt på dygnet och är uppe på nätterna nu.. Ingenting att rekomundera ^^ Bara att försöka vänta tillbaka så jag får rätt dygnsrytm igen. Somnade strax efter 5 imorse och vaknade strax efter 8, wohu! Nåja..

Vi skall börja tvätta kl 10-14 snart så då måste jag fixa ihop all smuts tvätt. Vi båda har frukost i magen och nu sitter vi och kollar på barnkanalen till Charlies ära.

På tal om annat, idag är de en stor dag för Jonathan :) Hoppas allting går bra, vilket det säkerligen kommer att göra! :)

Nej nu skall jag fortsätta mysa vidare här med Charlie bus och strax klä på oss för att dra oss bort till tvätt stugan. Ha en bra tisdag allesammans !

Blivnande tvåbarnsmamman Madeleine

Uppdat.

Nu har vi slängt in en mörk och en vit tvätt som vi skall gå tillbaka till om 30 minuter, sen äre bara en färgtvätt kvar och sen hänga upp skiten så den får torka. Tänkte strax eller om jag tar de efter 11 ta och tvätta håret så man får det gjort också :p Jag och Charlie tog och badade igår förmiddag men orkade inte tvätta håret, så vi lekte på som galningar i badkaret istället ;) Vilket Charlie uppskattade mer såklart :)

Fick även reda på igår att en kompis till mig är gravid, vilket jag sken upp för :D Så ett jätte grattis till henne och hennes pojkvän :) Hennes bebis kommer ca 3.5 månad efter min bebis kommit enligt våra BF.

Nu halvkollar jag och Charlie våra bästa år på tvn, haha. YEY! Ha de fint ! :)

Blivnande tvåbarnsmamman Madeleine

See you!

Blivnande tvåbarnsmamman Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela