Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

:)

Publicerad 2011-07-12 22:34:16 i Familjens vardag

Jag känner riktigt nu att jag kan träffa vänner efter de tragiska som hänt, med katten. Börjar bli lite sällskaps sjuk. Tur då att man har sin familj och mamma, pappa, syster i närheten att prata av sig med.. Hursom. Det har varit skönt att bara träffa familjen faktiskt, men nu börjar dagarna kännas bättre och jag vill hitta på något riktigt skojigt. Så imorgon skall jag och Charlie iväg och träffa Linda och Chris en stund :) Inte setts på ett bra tag så..

Jaja..
Dagarna går förbi här och magen växer och blir större, äntligen. Haha :) Man har känt någonting i början men då syntes magen ingenting och nu syns bebis utanpå, gillas!

Idag har de varit en rätt go dag. Varit ute och gått någon timme med Charlie, dock 30 min i vagn och 30 min fick hon gå.. Äta god lunch, pappa på besök och fick en massa kläder åt mig och Charlie som var i stl 92-110, massor att växa in i :D Jättefina kläder, alldeles för mycket att ta kort på dock, haha. Två stora påsar ^^ Jag skall under eftermiddagen imorgon försöka ta mig tid att gå bort till Skene sjukhus för att lämna in lite blod, för min sköldkörtel jag pratade om för tester som var mindre bra.. Så förhoppningsvis får jag reda på om jag har den sjukdomen och då vet jag varför jag är så trött osv och att man kan börja äta medicin i tid för att slippa bli värre OM det är de vill säga.



Fick till en bra bild på bebis i magen förut förresten! :) En bra bild i ljuset på magen så mina bristningar knappt syns, haha. Dock har dom bleknat bort mycket nu när man var utomlands och fick färg, tackgodeGud! :P

Måste bara tillägga att jag mår extremt bra. Förra gravidteten mådde jag inte bra för just mina överdrivna gravidhormoner, mådde illa och spydde konstant i 5-6 månader med Charlie i magen och dåvarande förhållandet var skit rent ut sagt. Men denna! Fyyyfan! Jag har inte mått illa någon direkt gång som påverkat mig om jag skall hitta på någonting, jag har mer energi, mina gravidhormoner är knappt märkbara (okej om jag ser en sorglig film men :p) BARA för att Jonathan är en sådan lugn person, en sådan person jag behöver som saktar ner mig då jag alltid innan haft ett hetsigt humör.. Jag är knappt arg, sur eller ledsen vilket var en katastrof i de förra förhållandet. Så jag är verkligen glad över att ha Jonathan som min pojkvän, mina/våra barns pappa och min livskamrat. Gud.. Om du bara visste Jonathan hur ofta jag tänker på tiden då vi var tillsammans första gången, fan vad vi vuxit och blivit vuxna. Det är inte klokt! När jag såg en massa kort på oss när vi var 14 år och helt nyförälskade och så kollar man på oss nu haha. 22 år gamla och de känns redan som att den korta tiden vi inte var tillsammans, ca 2 år eller ja, korta och korta men den tiden vi inte var tillsammans, känns så otroligt långt ifrån där vi är nu. Känns som att den tiden aldrig var. Att de alltid var du och jag på något sätt ändå.. Att få vara tillsammans med sin ungdomskärlek är verkligen.. Oslagbart.

Vi blev tillsammans som små 14 åringar.. Trodde de skulle hålla föralltid (älskade hur barnsligt naiv man var också :p), vi gick isär 2 år och vi behövde nog det.. För att hitta oss själva och förstå oss på saker och ting, växa som människor mer eller mindre. Och fan trodde jag aldrig att vi någonsin skulle bli tillsammans igen, efter allting vi gått igenom. Men vi tog oss igenom det ändå, för vi är starka personer, som älskar varandra, har alltid gjort och jag hoppas verkligen på att vi alltid kommer att göra det också! En sådan person som dig Jonathan, vill man aldrig förlora, aldrig. ♥ Man vet ju aldrig vad som händer under livets långa resa men fan vad vi skall kämpa! Kämpa för kärlekens och våra barns skull, för oss som familj. Jag kan leva utan vänner men jag kan inte leva utan min familj. Och därmed basta.. Oj haha. Vad långt de blev nu.. Hade kunnat skriva flera rader till men de blir för ointressant för dom som inte vet om hela historien eller våran bakrund. Väldigt få som gör det, fåtal vänner, mest vet ju Mella som är min bästavän, just för att jag och Jonathan blev tillsammans när jag och Mella gick i samma klass, så hon har varit med om de mesta när de gäller vårt förhållande ^^, och min familj :p.

Är bara väldigt glad att jag har dom bästa runtomkring mig.
Jonathan, Charlie, bebis i magen, mamma, pappa, syskon och mina fina vänner, Mella, Linda, Emelie, Robbin och Rebecca bland annat. Guld värda! ♥


Nu skall jag strax ner i sängen hade jag tänkt mig.. Skall bara kolla lite mer hus ;) Alltid kul :) Drömma sig bort lite.. ^^, Natti natts på er!

Blivande tvåbarnsmamman Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris

Publicerad 2011-07-13 06:52:47

Ritkigt glad för din skull madde! Snart har du & din kärlek två barn ihop. Fantastiskt!



<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela