Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Favorit i repris!

Publicerad 2011-07-05 16:41:45 i Familjens vardag

Idag har jag fått diskat, äntligen. Haha. Och håller på med middagen nu.

Efter Charlie vaknade förut strax innan 13 så packade jag ihop en badväska, ringde pappa och inväntade honom. Så vi hann äta lunch innan vi drog iväg till sjön. Bua Strand är så jävla perfekt här om man har barn. Långgrunt som attan, alltid minst 22 grader och inga äckliga maneter eller krabbor, haha. Må hända att man ser en annan mindre småfisk men dom äter ju inte upp en ;d Charlie druttade i ett par gånger så hon fick doppat sig, och jag och pappa/moffa gick efter henne hela tiden i vattnet. Så dit skall vi åka snart igen, bara de inte regnar funkar allt ;)
Dock var de mini dugg när vi var där och sen när vi skulle gå till bilen började de verkligen att dugga en Aning mer :p Men de gjorde ingenting för då satt vi i bilen påväg hem igen efter ett dopp var :)

Älskling sitter på bussen hem nu iallafall till oss, YEY! :) Maten är bara att börja med närsom, den går fort. Och sen blir de att äta, lägga Charlie, mysa med älskling till Boston Public som vi börjat se igen, efter alla dessa år ;) Kanon serie, så hela serien har vi nerladdad på datorn, toppen! ;d Snacka favorit i repris på nytt :D LOVE IT!

Nej nu får jag nog ta och börja småfixa med dagens middag här innan den aldrig blir "påsatt" ;) hahahah! *S* Jag och min urusla humor haha. Nåväl ;d Ha en fin sen eftermiddag fölket !

Blivande tvåbarnsmamman Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela