Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Inpacknings tips

Publicerad 2011-07-26 10:35:54 i Allt och inget

En sak jag måste tipsa om som jag fick som tips av min lillasyrra AKA systeryster. Jag har väldigt sletet hår och jag har sedan 1-2 månader använt Dove Intersive Repair, vilket har gjort under för mitt hår. Mer glans, mjukt och de sletna börjar verligen bli jättefint igen. Bara ett klippning på mig så är allting kanon och en hårfärgning såklart ;)



Inpackning på 1 minut är precis de man behöver, så man slipper vänta 5 minuter ;) Perfekt när man är mamma och en stressig vardag. Hett tips!

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2011-08-02 23:10:29

Låter ju skitbra! Vet du vad den kostar ? :)

/fattig tjej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela