Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Jag saknar dig.. Jag är ingen viktig del i...

Publicerad 2011-07-17 23:11:26 i Familjens vardag

Jag saknar dig.. Jag är ingen viktig del i ditt liv kanske som jag förr var. Jag vet att jag inte förtjänar någonting av dig, jag har aldrig varit dig värd det. Även om vi är med varandra så är du så frånvarande. Du vill hellre lägga tid på annat än mig när vi väl har en stund själva vilket sårar mig djupt. Och då jag sagt de till dig blir du bara arg på mig vilket jag då istället blir ledsen för. Känns som att de vore bara bättre om jag försvann..

Kommentarer

Postat av: jossy

Publicerad 2011-07-25 19:24:20

"Jag är ingen viktig del i ditt liv kanske som jag förr var. Jag vet att jag inte förtjänar någonting av dig, jag har aldrig varit dig värd det."



exactly how i feel...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela