Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Jaha..

Publicerad 2011-07-13 16:10:37 i Familjens vardag

Uppdatering.

Fikat x 2. Charlie var väldigt glad i Chris idag, haha. Ville klappa och hålla hand :) Sött! Jag fick även köpt två tunntröjor på Kappahl. Jättenöjd!

Om en stund skall vi gå bort till mamma/momo och påbörja våran grillkväll. Mamma bjöd över oss :) Riktigt gott att slippa ställa sig och laga mat idag ;) Avslutar nog det hela med ett eller två kubbspel också, alltid kul :)

På tal om annat. Fick äntligen lämnat lite blod förut så nu tar de väl inte allt för lång tid innan jag får tillbaka provsvaren.. Och en annan sak nu som uppstått. Men vi får se hur det blir med de. Kan möjligtvis börjat få astma också, jippi! INTE. Går i släkten. Mormor, mamma och syster Annelie har ju astma så det är ju inte alltför konstigt om jag ocskå skulle ha, få det så ah.. Skall testa mammas brikanyl sen innan maten och se om de vidgar mina luftrör och om de fortsätter får jag nog ringa doktorn för att testas och kollas över, jättekul. Tur så finns de ju bra medicin för astma iallafall :) Jävla jobbigt att inte få tillräckligt med luft så man börjar hostar istället, som jag gjort hela dagen idag känns de som ^^ Hursom..

Nu skall vi kila över till morsan med Charlies barnmatstol och ett bord, vi skall sitta ute och äta middag :) Mys! Ha en bra kväll !

Blivande tvåbarnsmamman Madeleine

Kommentarer

Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Publicerad 2011-07-14 13:27:38

Ja jag är inte heller så mycket för klänningar :P



Har bf 14/10 :D

Dudå?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela