Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Liten krogrunda

Publicerad 2011-07-24 20:45:41 i Familjens vardag

Glömde ju helt av att i tisdags åkte jag hem och Charlie var med pappa kvar i Onsala och myste så jag fick egentid så jag och systeryster passade på att dra på äventyr i Göteborg, tog en liten krogrunda med Robbin. Så vi flummade på på bussen in till Göteborg som vanligt :p Och de såg ut såhär ^^





Först drog vi till Bee Bar på kungsportsplatsen men efter 30 minuter där drog vi vidare bort till PC istället och satt där i 1-2 timmar istället och myste. Jag drack cola hela kvällen medans systeryster och Robbin dratt ett par öl var och någon cider. Bjöd även systeryster på en candyshot - Snäll jag är ^^ Allt för att få henne full, haha skämtåsido ;)



Drog hem senare vid 23.30 igen och blev påpratade av ett par gothia kuppare som var ifrån Frankrike som var världssämst på engelska, fattade verkligen ingenting vad dom sa, haha.

Väl hemma somnade jag gott vid 01.30, SKÖNT! Riktig lyxmorgon blev det också när jag kunde bara ta de cool lugnt utan att behöva tänka på att gå upp och greja med Charlie, skönt, riktigt uppskattat! :) Senare vid 15 tiden möttes jag och Jonathan upp i Göteborg. Tog en sen lunch och fick handlat lite kläder och kollat runt, trevligt som få.
Sen tog jag hem Charlie så Jonis fick lite egentid..

tackochhej!

Kommentarer

Postat av: jossy

Publicerad 2011-07-24 21:36:00

TREVLIGT VARE! fast, "allt för att se henne full"? HAHA ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela