Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ljust VS mörkt?

Publicerad 2011-07-08 10:27:31 i Familjens vardag




Jag må vara konstig, men jag saknar faktiskt mitt blonda hår.. Konstigt nog passade jag i det men de var ett sådant jävla jobb med att ha så ljust hår... Man får väl se vad man känner för om ett par månader ;) Ikväll blir det iallafall att färga det mörktbrunt, men funderar starkt på att ge bort den och köpa svart hårfärg, så stilrent med svart! Riktigt snyggt om man är lite brun i huden och inte alltför likblek, haha. Nåja.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela