Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Lycka till tusen!

Publicerad 2011-07-04 16:30:10 i Familjens vardag

Nyss hemkommen ifrån Alingsås där vi grattade farfar en snabbis :) Stannade även en stund på Ica Maxi för att småhandla innan vi körde hemåt också. Så nu skall jag strax småbörja här med dagens middag. Potatisgratäng, kycklingfilé och sås blir det. Mums filibaba! :d haha!

Ett grattis till mig och Jonathan som firar halvårs dag idag ;) haha. Inte mycket men på godväg till en livstid som vi satsar stenhårt på. 4.5 år har vi varit tillsammans som max men de är småpotatis nu ;) Det kommer bli så otroligt många och fina år tillsammans, med varandra och våra barn :) En dröm :) OM man är familjemänniska som inte många i ens ålder är riktigt ännu. Dom flesta är ju fortfarande i sina party år 24/7. Men min dröm har bara börjat.. ♥



Jag älskar er! Mina finaste personer i livet. Jonathan och Charlie och våran pluttis i magen.. ♥ Lycka till tusen!!!

Kommentarer

Postat av: Jessie

Publicerad 2011-07-04 22:16:02

Härligt inlägg!!

Saknar dig tjejen!



Pussis!♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela