Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Min livsglädje

Publicerad 2011-07-02 13:07:18 i Bilder :}








Kan jag känna mer än så här för dig min älskling? Aldrig hade jag i min vildaste fantasi ens kunnat gissa mig till, att det fanns så mycket kärlek inom mig. Du ler mot mig, ser in i mina ögon med en längtan efter närhet, jag håller om dig och kysser varsamt din panna. Jag viskar högt och lågt inom mig: JAG ÄLSKAR DIG!! Jag säger det om och om igen till dig. Du berör mig till tårar med bara din närhet, ditt väsen. Min älskling, min älskade vackra Charlie, aldrig hade jag väl kunnat föreställa mig en sådan lycka som den som du ger mig.

Jag älskar dig!

Kommentarer

Postat av: Nina, ensamstående mamma till Liam

Publicerad 2011-07-03 20:09:14

sv: Jo, det har ändå gått bra att vara själv med Liam. Jag har ju inte upplevt något annat, så jag vet ju inte vad jag "missar" med att ha en "vanlig" familj. Dock kan jag tänka mig hur det skulle vara att ha en till förälder som gör hälften av allt. Det skulle ju vara rena himmelriket, haha... Men som sagt, jag är van så att det är ju bara att bita ihop och göra allt som ska göras :) Det skulle varit jobbigare om Liam hade haft en pappa första året och att jag sedan blivit helt själv med honom, det skulle ju blivit chockartat.



Jaha okej :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela