Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Morgon sötnosen!

Publicerad 2011-07-15 09:11:24 i Familjens vardag



Här sitter vi i soffan, Charlie sitter verkligen och halvsover också, haha. Varit uppe sedan 07.30 ungefär, jag vaknade dock tidigare vid 07 men orkade mig verkligen inte upp, huvudvärk och svårt att andas är inget kul.. Så inget Borås idag för våran del, men får hoppas på att min nedrans huvudvärk försvinner snart så man kan hitta på någonting iallafall..

Igårkväll kollade jag på film, och Jonathan halvkollade stundvis. Kollade på Sommaren med Göran som jag köpte igår, haha. Det är en sådan kasst kul film :P Nåja, efter filmen gick vi och la oss, utmattade båda två. Och idag är det Jonathans sista dag på jobbet innan hans semester i en månad här.. Mycket tid vi kommer få ihop med varnadra nu, vilket jag gillar då vi inte fått mycket tid ihop, varken på vardagarna när han slutar jobbet eller helgerna tyvärr, men nu så :)

Nej nu skall jag och Charlie kolla vidare här på barntv :) Ha en bra dag!

Blivnande tvåbarnsmamman Madeleine

Kommentarer

Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Publicerad 2011-07-15 14:26:17

mys!

tänk om eran bebis kommer på hennes födelsedag, det kan ju hända :)



ja det är vårat första - spännande som tusan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela