Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Namnsdagsbarn!

Publicerad 2011-07-22 10:03:45 i Familjens vardag

Jag vet att jag inte skrivit någonting på ett par dagar nu.. Haft fullt upp varje dag med någonting. Men nu så, nu skall jag sätta igång igen :)

Igår var jag, Charlie med moster Josefine hela dagen och kvällen. När Charlie hade somnat strax efter middagen satte jag mig i soffan, somnade från 20-21 och direkt när jag vaknade knackade systeryster med så vi började kolla film när hon kom. Det blev Signs, den gamla rysaren ;) Sen satt vi och läste skitkul/onödig sexfakta på internet hon hittade, kul kväll. Skildes åt vid 00 tiden och jag satt uppe någon timme till innan jag slocknade som en sten.

Idag skall jag och Charlie bus åka tillbaka till Kungsbacka, Onsala igen och mysa med pappa Jonathan. Men innan dess blir det att fixa här hemma och lite disk, skall möta upp Mella i Kungsbacka, Charlies gudmor alltså för en fika och lite tjejsnack ;) Trist dock att just idag skall det regna jävel när man skall åka en lång väg med vagn, Charlie och en stor packväska med kläder för att ha med oss.. Blir tungt och svettigt gissar jag på ^^

Nåja.. Mitt hår är duschat nu så jag tänkte ta mig en sväng med hårfönen här och busa till de med Charlie som älskar hårfönen haha. Söt :) Nästa vecka på onsdag-torsdag blir det att åka upp till Skövde troligtvis på släktkalas på Charlies pappas sida, riktigt kul! Härligt nu när älskling har semester så man kan hitta på lite mer saker än bara ha lördag och söndag på sig på helgerna :)


En bild på mig och systeryster innan utgång i Tisdagskväll i Göteborg :)
Ser blir smått besatta ut eller mer galna, iallafall jag ^^

För er som inte äger en almenacka!
Jag har namnsdag idag, Madeleine. Grattis till mig själv på denna dag och nu när de är fruntimmersveckan också ;)

Hursomhaver, ha en go fredag !

Blivnande tvåbarnsmamman Madeleine

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-07-22 10:48:54

GRATTIS!!!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela