Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Onsdag

Publicerad 2011-07-13 09:52:52 i Familjens vardag

Har varit uppe sedan 07.10 idag.. Måste börja gå upp tidigare nu innan Charlie skall börja på dagis så hon inte fortsätter lära sig att sova till 09 varje dag haha. Sådan lyx kan hon få på helgerna sedan som man själv fick i skolan hehe.

Ätit frukost har vi båda gjort, duschat håret, sminkat mig lite och kläderna är på. Strax skall vi äta någon macka innan vi skall dra oss iväg och träffa Linda och Chris en stund.

Middagen ikväll har jag ingen aning om. Kommer inte på någonting alls. Får väl dra iväg till MM eller någonstans sen och kika på någon god middag :)

Charlie går omkring bakom soffan och har en leksak med snöre som gör ljud när man går med den, och den är en hit. Haha. Hon älskar den, min sötnöt!

Grattis till min älsklings Jonathan som fick tillsvidare anställning igår också :) Riktigt jävla stolt över dig! Att du orkat och kämpat dig till jobbet så tidigt och hållt igång och kommit hem sent till kvällen. Vet inte om jag hade orkat gå upp så tidigt och hålla igång en hel dag och även en kväll, beundransvärt älskling ♥



La in bilder ifrån min mobil igår och blandannat var en del bilder ifrån Turkiet, haha. Min söta tjej var alldeles utslagen varje lunch och kväll, natt då hon sov. Gumman min ♥

Nej nu måste vi sätta fart här. Skal föna håret och borsta skiten innan de torkar och blir ett jäkla fågelbo i mitt hår, haha ;) Tack och hej!

Blivnande tvåbarnsmamman Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela