Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Redan ett år har gått :o

Publicerad 2011-07-01 09:31:47 i Familjens vardag

Jag älskar dig Charlie!



Äkta kärlek, ♥♥♥

Idag har jag bott i min lägenhet här i ett år. Jössös vad fort tiden gått, mycket som har hänt och mycket som gjorts :)

Halvgrå dag idag, men de gör absolut ingenting. Bara skönt när de är lite svalare nu och inte brännande sol på en haha, låter som en tant nu men de är skönt. Speciellt för alla småbarn.. Förutom alla skolbarn som har sommarlov och vill åka och bada, haha. Ni får bada i badkaret eller någonting ;p

Får se vad som händer idag, är lite smått rastlös.. Nåja :) Det var väl allt för nu :)

Blivnande tvåbarnsmannan Madeleine

Kommentarer

Postat av: Nina, ensamstående mamma till Liam

Publicerad 2011-07-01 21:26:43

sv: Jag blev ensamstående när Liam var 10 veckor gammal. Tack så mycket :) Nej, Liam träffar inte sin pappa något än så länge. Träffar din dotter sin pappa?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela