Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Regniga torsdag

Publicerad 2011-07-14 13:48:05 i Familjens vardag

Handlade lite förut med pappa och fick köpt dagens middag, MUMS säger jag bara. Och fick köpt mig nytt duschdrapperi, en pusselmatta till Charlie och två bra filmer åt mig själv :p





Charlie hann redan ta itu alla bitar och siffror direkt när jag öppnade allt och satte ihop det :p Haha! Tokstolle! Och duschdrapperiet fick bli ett svart nu, hade ju ett vitt med svarta små prickar innan så jag kände att de behövde fräschas upp lite i badrummet :)

Charlie sover lunch iallafall, funderar på att väcka henne om 15 minuter. Så jag skall ta mig ett par minuter vid tvn nu i lugn och godan ro :)

Imorgon åker vi till Borås en sväng och till kvällen har vi tvätt tid, yey. Haha. Och på lördag åker vi iväg till Onsala och går på bio :) Mys! Ha en bra regnig torsdag ^^

Blivnande tvåbarnsmamman Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela