Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Snabbt besök hos pappa/moffa

Publicerad 2011-07-15 15:35:09 i Familjens vardag

Min huvudvärk började äntligen släppa förut vid elva och vi hade ingenting planerat så ringde pappa och kollade om vi skulle fika hos honom, så han hämtade oss snabbt därpå. Var en snabb sväng på systemet i Jonathans vägnar och sen köpte vi med oss lite fikabröd hem till pappa.
Var där i ca 2 timmar, sen blev vi hemkörda igen och då fick Charlie sova lunch. Skönt att pappa inte bor alltför långt bort, bara i Kinnasten :)

Så nu har vi ätit lite, blöjbyte och lite tv tittade som imorse, fast nu satte jag på en Grodan Boll film istället som hon gillar en del :) Sötnosen!

Ikväll blir det pizza, för jag har verkligen ingen ork till att göra någon middag. Känner mig som världens sämsta morsa, flickvän, sambo som inte orkar laga mat :(:P Jaja. Gubben får nöja sig eller göra egen mat när han kommer hem sen haha.



Gammal bild på Charlie, december 2010. HERREGUD, haha. Min lilla tjej ser ut som en grabb föfan! Haha, inget hår alls. Stackars liten ;) Men nuså har de börjat växa förfullt och börjar allt bli lite smålockar i nacken, sött som socker! ♥

Vet inte riktigt vad vi skall hitta på här nu jag och dockan faktiskt.. Fått en del gjort så ah.. ^^

Imorgon förmiddag drar vi iväg till Jonathans föräldrar iallafall, hans mamma blir barnvakt åt C då vi skall dra på bio i Göteborg och glo Harry Potter del 2. Får se om jag lyckas övertala pojkvännen min med ett krogbesök också ;)


Ha en fortsatt bra fredag nu!

Blivande tvåbarnsmamman Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela