Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Superbra värden! :D

Publicerad 2011-07-11 17:11:04 i Familjens vardag

Varit ute och gått 1.5 timme nu med Charlie och mamma/momo i de goa vädret, varmt som fasen speciellt när de knappt blåser haha, och Charlie är redigt trött i benen så mycket hon gått. Valde att inte ta med barnvagnen så Charlie skulle få gå av sig nu :)

Strax blir det att börja med middagen, även om jag inte orkar :p Har också varit iväg hos barnmorskan, superbra värden som vanligt. Gött att slippa järntabletterna speciellt och folsyratabletterna också :) Lyssnade även på bebis hjärtljud som låg på 149 slag/min och mätte bebis :) 23 cm blev det, vilket är alldeles perfekt som min barnmorska sa :) Skönt! Dock så fick jag en remiss så jag skall lämna lite blod under veckan för att kolla upp för andra saker som var sisådär, vilket går i släkten.. Så återkommer med det efter proverna är tagna och fått tillbaka provsvaren. Kanske vi kan få reda på varför jag är så trött hela tiden även om jag sover och äter normalt osv.

Nej nu får vi skynda oss här.. Älskling kommer inom en halvtimme ♥ Min älskade Jonathan..

Ha en bra fortsatt dag, kväll!

Blivnande tvåbarnsmamman Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela