Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Mindre än 100 dagar kvar

Publicerad 2011-07-24 18:52:31 i Familjens vardag

Vilken bra dag jag och Challeballe bus haft. Vaknade sent, SKÖNT! Var iväg med pappa och fick handlat lite, speciellt dagens middag. Idag kör vi på veg stuk, mums! :) Varit ute och gått de lilla som gått när de inte har regnat haha, kollat tv tillsammans och lekt med hennes pusselmatta en del.

Nyss hemkommen från mamma där vi var ute och gungade ett bra tag och lekte på lekplatsen. Sen var vi inne lite hos mamma och pratade och lekte med Charlie bus. Och nu håller jag på med middagen. Veg korv med potatismos :)

Uppdat.

Nu har vi ätit iallafall, gott vare och Charlie älskade veg korven :) Det hon åt mest av haha.

Blir nog lek och bus här resten av kvällen tills Charlie skall sova, en dryg timma kvar. Sen blir det lite egentid för mig här hemma, blir nog en film.. En film jag började med igårkväll som jag somnade 10 minuter efter till haha.

Mindre än 100 dagar kvar nu tills beräknad förlossning och jag bara längtar tills den dagen då värkarna sätter igång eller hur nu denna förlossningen börjar. När jag väntade Charlie så gick slemproppen och sen kom värkarna och sen på förlossningen så tog dom hål på hinnorna så vattnet gick och då jädrar satte allting fart ;)
Får se hur denna gången blir :)


Världens finaste sommartjej! Om man räknar bort nappen ;) Haha.

Ha en go söndagskväll!

Blivnande tvåbarnsmamman Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela